júl 022014
 

čajový e-shop roka 2014E-shop pre našu čajovňu bol už od začiatku nášho fungovania vo svete čajov v roku 2008 mojím veľkým snom.

Predaj čaju, byliniek a čajového príslušenstva v čajovni je pomerne ľahký. Zákazník si v čajovni môže všetko poriadne poprezerať, privoňať si k čajom, dokonca ho môže priamo v čajovni ochutnať. Nerozhodným alebo menej znalým zákazníkom vždy radi poradíme a odporučíme im ten správny čaj, bylinky alebo sitko. Takže ak: tovar je dobrý = zákazník ho kúpi = je spokojný.

Nákup čaju cez internet je však “iná káva”.

Nemáte si ako privoňať, nemá vám kto poradiť a ani vás nasmerovať správnym smerom. Väčšina z ľudí, ktorí sa predsa len rozhodnú to risknúť a nakúpia čaj cez internet z tých najjagavejších stránok sú sklamaní zistením, že objednaný čaj nemajú skladom alebo v horšom prípade nakúpili prestarnutý, zle skladovaný a nevhodne zabalený čaj… Je to asi ako nakupovať cez internet mäso. Kúpili by ste si v e-shope mäso? Ja teda nie, pokiaľ by som predávajúceho nepoznal a nedôveroval mu.

Takže rovnica pre úspešný nákup a predaj čaju cez internet znie: Dôvera + dostatok informácií = Nákup (v ideálnom prípade = spokojnosť).

S týmto vedomím sme sa pustili do budovania nášho e-shopu a naším hlavným cieľom bolo čo najviac priblížiť zážitok z nákupu cez internet zážitku nakupovania v našej čajovni.

To sa síce ľahko povie, či napíše, no čo to vlastne znamená? Po viac ako trojročnom fungovaní nášho e-shopu sa nám potvrdzuje, že pre zákazníkov nášho e-shopu je najdôležitejšie mať relevantné informácie o tovare, reálnu fotku tovaru, aby vedeli čo skutočne nakupujú, no hlavne chcú vedieť, že na druhej strane e-shopu sú ozajstní ľudia, ktorí ponúkajú ozajstný tovar ktorý majú skladom (nebežia po každej objednávke čaj nakúpiť do blízkej predajne alebo ho neskladujú doma v pivnici, špajze či dokonca v garáži). Chcú vedieť, že keď sa stane nejaká chybička, niekto hneď reaguje, telefonuje a robí všetko preto, aby bol zákazník spokojný.

Dá sa povedať, že zákazník či už v čajovni alebo doma za počítačom chce vedieť, že sa niekto stará o jeho spokojnosť. A že to z našej strany nie sú len slová, o tom sa malo možnosť presvedčiť už veľa spokojných zákazníkov v čajovni aj v e-shope.

Vďaka tým spokojným zákazníkom sme tento rok už tretí krát po sebe získali cenu Čajový e-shop roka v intenetovom hlasovaní na portáli CEZOKNO.sk

Týmto sa chceme všetkým poďakovať za ich hlasy v internetovej ankete, ĎAKUJEME!

Vyhrať tri roky po sebe hlasovanie zákazníkov o najlepší e-shop v Slovenskom čajovom svete je pre nás skutočná pocta a veľký záväzok.

Ak sa chcete presvedčiť o kvalite nášho tovaru a našich služieb, prezrite si náš E-SHOP, nakúpte si dobré čaje alebo bylinky a tešte sa na bleskové vybavenie vašej objednávky.

Ak ste už u nás nakúpili a chcete sa o svoj zážitok podeliť s ostatnými, zanechajte nám recenziu na našej Facebookovej stránke.

Ak chcete vedieť o všetkých novinkách a akciách, prihláste sa na odber noviniek cez náš Newsletter.

A ak nám chcete zanechať odkaz, alebo sa chcete niečo spýtať, zanechajte svoj komentár dole pod článkom.

Ďakujeme.

 Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.